Izdaja 2; veljavni od 1.10.2018

POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE DREAM SPORTSWEAR
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Dream sportswear  so sestavljeni skladno z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu, Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami in na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem spletne trgovine. Spletno trgovino upravlja Dejan Komparić s.p., ki ima registrirano potrebno dejavnost 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu.  Z registracijo ali nakupom v spletni trgovini Dream sportswear se uporabnik zaveže, da se strinja z vsemi določbami in s pogoji poslovanja, saj so le ti temelj sklenjene pogodbe med kupcem in prodajalcem. Potrošnik pri nakupu v spletni trgovini s prodajalcem sklene kupo-prodajno pogodbo v elektronski obliki. Spletna trgovina pogodbena določila in splošne pogoje zagotavlja v takšni obliki, da jih potrošnik lahko shrani in reproducira v obliki PDF dokumenta. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov in storitev uporabniku (kupcu). Ponudnik in upravljalec spletne trgovine je Dejan Komparić, športne dejavnosti, s.p., Vrtna pot 8, Dragomer, 1351 Brezovica pri Ljubljani. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš informacijski sistem, torej registrirani kupec v naši spletni trgovini.

Nakup in dostava blaga je možna samo v Sloveniji.

REGISTRACIJA
Ob registraciji v spletno trgovino uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, ki določata uporabnika, ter si s tem pridobi pravico do nakupa. Z registracijo in nakupom v spletni trgovini Dream sportswear se uporabnik zaveže, da se strinja z vsemi določbami in pogoji poslovanja. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Dream sportswear, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom (prodajalcem) in uporabnikom (kupcem). Podatki vneseni pri registraciji bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Potrebne informacije, ki jih bo prodajalec zagotovil kupcu:
– podatke podjetja (ime, sedež, številka registra),
– kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
– glavne lastnosti in značilnosti blaga in storitev,
– končno cena blaga in storitev,
– dobavni rok, če izdelek ni na zalogi,
– način plačila in plačilne pogoje,
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
– časovna veljavnost ponudbe,
– seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
– rok, v katerem  lahko uporabnik spletne trgovine odstopi od pogodbe,
– stroški vračila izdelkov in
– postopek ob pritožbi.

NAROČILO IN NAKUP
Naročilo izdelkov in storitev je možno preko spletne trgovine 24 ur na dan, vse dni v letu. Ko kupec odda naročilo, po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene ure sporoči na naš elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila je pogodba o nakupu izdelkov ali storitev med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena. Naročilo gre nato v nadaljnjo obdelavo, ponudnik naročilo pregleda, preveri artikle, naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Za preverjanje podatkov in zagotavljanja točnosti dobave lahko po potrebi kupca kontaktira na njegovi telefonski številki, ki jo je zagotovil ob prijavi. Ob potrditvi naročila po potrebi ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dobave artiklov, ki niso na zalogi. Potrošniku je zagotovljeno potrdilo o sklenjeni pogodbi na daljavo na trajnem nosilcu in dostopno v zgodovini naročil ali po potrebi pri ponudniku. Ponudnik v roku 1-3 delovnih dni zapakira in odpošlje naročene izdelke, ki so na zalogi.  Kupec praviloma prejme naročeno pošiljko, ki je na zalogi, v roku od 2 do 5 delovnih dni po oddaji naročila.

PLAČILO
Plačilne možnosti so:
– plačilo po povzetju z gotovino,
– plačilo po predračunu oz nakazilo na TRR,
– plačilo preko Pay Pal-a
– gotovinsko plačilo ob osebnem prevzemu (možno samo po predhodnem dogovoru), stroškov dostave ni.

Plačilo po povzetju pomeni plačilo z gotovino ob prevzemu paketa, pri čemer si dostavna služba obračuna provizijo. Ta dodatni strošek ni vračunan v kupnino. V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali dejanske (dvojne) stroške pošiljanja, ki so ob tem nastali.
Pri naročilu po predračunu kupec opravi naročilo po e-pošti, nato prejme predračun in ko je plačilo vidno na našem računu pošljemo izdelke. Naročilo po predračunu velja tri delovne dni in tudi artikli so rezervirani le toliko časa. Po tem času smatramo, da odstopate od nakupa in naročilo je stornirano.

Podatki za plačilo:
Dejan Komparić, športne dejavnosti, s.p.
Vrtna pot 8, Dragomer
1351 Brezovica pri Ljubljani
TRR odprt pri NLB SI56 0201 4026 2847 848

CENE
Vse cene so označene v evrih. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost, saj nisem zavezanec za DDV. Cene v spletni trgovini Dream sportswear veljajo v trenutku oddaje naročila in do dne objave novega cenika. Cene izdelkov in storitev ne vključujejo dostave, razen če je navedeno drugače.

DOSTAVA
Za dostavo vseh naročil uporabljamo dostavno službo, ki vam naročene artikle dostavi na naslov, ki ste  ga navedli kot naslov za dostavo. Stroški pakiranja in pošiljanja se obračunajo pri vsakem naročilu v vrednosti 3,90 EUR na naročilo. Pri naročilih nad 59,99 EUR je dostava brezplačna in se stroški pošiljanja ne obračunavajo. Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem. Kupec predhodno pokliče in se dogovorimo za osebni prevzem.

Naročene artikle, ki so na zalogi, pošljemo v roku 1-3 delovnih dni od naročila oziroma plačila predračuna. Paket običajno prispe do kupca v 3-7 delovnih dnevih . Če izdelek ni na zalogi, vas o tem obvestimo že pri dodajanju izdelka v košarico in je rok dobave 7 do 14 dni. Ob dobavi vam pošljemo celotno naročilo, razen če ob naročilu navedete drugače.

Pred zaključkom naročila vas seznanimo s stavkom, ki pravi: »Kupec z oddajo naročila prevzame obveznost plačila«. Oddaja vašega naročila vas s tem zavezuje k plačilu naročila.

VRAČILO IN ZAMENJAVA BLAGA TER PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Kupec lahko v 14 (štirinajstih) dneh po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelkom ni zadovoljen oziroma da odstopa od pogodbe, pri tem mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Kupljeni artikel lahko kupec v roku 14 (štirinajst) dni od prejema, pošlje nazaj prodajalcu in v dogovoru ga bomo zamenjali za drugi artikel ali vrnili kupnino. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca na elektronski naslov, blago pa vrniti v štirinajstih dneh. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi z dostavljenim blagom. Morebitno razliko v vrednosti novega blaga mora kupec doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva. Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru zamude roka za odstop, poškodovane embalaže oziroma izdelka, uporabljenega, opranega ali kakorkoli spremenjenega blaga.

V primeru stvarne napake na artiklu, lahko potrošnik svoje pravice uveljavlja v skladu z določbami ZVPot, ki veljajo za stvarne napake.
Ob prejemu poškodovanega izdelka med transportom ali odprte embalaže izdelek takoj reklamirajte dostavni službi in nas obvestite. V primeru prejema napačnega artikla ali artikla z napako, nas takoj obvestite. Vrnili vam bomo denar ali zamenjali artikel in krili stroške dostave.

Za namerno povzročene stroške iz malomarnosti, torej, če kupec ne prevzame naročenega paket, naročilo – pogodba še vedno velja. Zato je kupec dolžan kriti vse stroške, ki jih je s tem povzročil. Ponudnik mu bo tako izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe oziroma naročila ni prekinil.

Možnost vračila ne velja za:
za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe,
za blago, ki je že ob nakupu označeno, da vračilo ni možno.

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se trudi zagotoviti ažurnost in točnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini. Kljub temu pa lahko pride do spremembe tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj in komentarjev o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec pred objavo pregleda in zavrne tista mnenja in komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije podane v mnenjih in komentarjih ter se odvezuje kakršne koli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Prodajalec se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, vendar je treba vse fotografije jemati kot simbolične, saj fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Hranilne vrednosti izdelkov so označene v opisu artikla ali sliki. V kolikor ja kateri od podatkov nepopoln nas prosim o tem obvestite in posredovali vam bomo vse potrebne informacije.

MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV
Uporabnik se z oddajo svojega mnenja ali komentarja izrecno strinja s pogoji uporabe in tako prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico uporabljati vsebino oddanega mnenja ali komentarja časovno neomejeno in za kakršenkoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, tudi z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor oddanega mnenja ali komentarja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno in neizključujoče prenaša na prodajalca.

REKLAMACIJE IN GARANCIJA
Kupec lahko reklamira artikel, če nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, ali če je prejel napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od naročila kupca. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate na našo telefonsko številko ali preko elektronske pošte, artikle pa vrnete po predhodnem dogovoru. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

KOMUNIKACIJA
Za preverjanje podatkov in zagotavljanja točnosti dobave lahko po potrebi kupca kontaktira na njegovi telefonski številki, ki jo je zagotovil ob prijavi. Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko e-pošte, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene, prav tako bodo določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljena možnost in način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Prodajalec bo izrecno spoštoval željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

PRITOŽBE IN SPORI
Prodajalec Dejan Komparić spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot) in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost ter vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo kupcu v roku pet (5) delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo. Kupcu bo tudi sporočil, kako dolgo bo trajal postopek obdelave pritožbe in ga obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe Dejan Komparić. Prodajalec se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZJAVA O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV
Dejan Komparić, ki upravlja spletno trgovino Dream sportswear, se zavezujem,  da bom pri svojem poslovanju, V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, korektno uporabljal osebne podatke uporabnikov spletne trgovine.
Za potrebe poslovanja potrebujem naslednje podatke uporabnika:
ime in priimek
naslov in kraj bivanja
naslov za pošiljanje naročenega blaga
naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
geslo v enkriptirani (šifrirani) obliki
ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
za potrebe varnosti se zbirajo tudi IP naslovi uporabnikov spletne trgovine
Za točnost podatkov, ki jih uporabnik navede pri registraciji v spletni trgovini odgovarja vsak posameznik sam in ne spletna trgovina. Podatki uporabnikov bodo razkriti le, če bo tako določal zakon o varovanju osebnih podatkov ali bodo nujno potrebni za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

PRODAJALEC OZ. PONUDNIK / UPRAVLJALEC SPLETNE TRGOVINE
Dejan Komparić, športne dejavnosti, s.p.
Sedež: Vrtna pot 8, Dragomer, 1351 Brezovica pri Ljubljani
Tel 031 625 233
Davčna številka 39743438
Podjetje je vpisano v poslovni register RS
pod matično številko 8283320000 s šifro dejavnosti 85.510

Brezovica pri Ljubljani, dne 1.10.2018
Dejan Komparić s.p.